23 Mayıs 2010 Pazar

Gidip de görememek...

Cuma Başkent'in şenliklerindeydik ve Demet Akalın vardı. Her ne kadar Demet hayranı olup aklım kalsa da mecburiyetten evde kalma planlarındaydım. Ama evde kimse olmayacağını öğrendikten sonra seve seve gittim. Konser alanına gidipte ite kalka sahneye yaklaşma çabaları olmazssa olmazlardandı. Ne kadar uğraşsamda sahneyi görmekte zorlandım malesef ki. Ayşe tam çözüm bulup B...'n omuzlarına çıkmştı ki Demet konseri bitirdi. Sonra klasik çimlere oturup konuşmaca. Görmeyi ummadığım ne kadar gereksiz insan varsa görmüş oldum malesef ki. İşte bu tarz kovalamacaları hiç sevmiyorum. Şenlik sonrası G...'nın evndeydik 2 sevgili başbaşa zaman geçrrken, bn ve K... buz gbi havada balkon sefası yaptık. Son zamanlarda okdr güldüğümü hiç hatrlamıyorum fazla eğlenmek oldu bizimkisi :)
PS: Sevgilimin gelmesine sadece 2gün kaldı okdr sabırsızım ki...

2 yorum:

modafobik dedi ki...

Ahah ben de o konserdeydim ama sonrasında keyif süremedik senin gibi ehehe =)

ultiooo dedi ki...

ozmn şanssızsın :P